Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: www.adr.coi.cz
a
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.
Tel.: 420 495 215 266
E-mail: spotrebitel@regio.cz
Web: www.konzument.cz
Procesní pravidla přístupná na http://www.konzument.cz/reseni-sporu/alternativni-zpusoby-reseni/scs-a-mus.php
Poplatky za řízení nejsou, jazyk: čeština, může být vedeno ústní nebo písemnou formou.