Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

E-mail: adr@coi.cz
Web: www.adr.coi.cz

a

Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.

Tel.: 420 495 215 266

E-mail: spotrebitel@regio.cz
Web: www.konzument.cz

Procesní pravidla přístupná na http://www.konzument.cz/reseni-sporu/alternativni-zpusoby-reseni/scs-a-mus.php

Poplatky za řízení nejsou, jazyk: čeština, může být vedeno ústní nebo písemnou formou.